Barion Pixel

Címkéhez rendelt hírek - kanyarodó

1 | 2

Előzésben lévő VW perdített sorompónak egy kanyarodó Mercedest...

2024. február 28.

Előzésben lévő VW perdített sorompónak egy kanyarodó Mercedest Szombathely határában, a 86-os főúton

A mentők egy embert szállítottak kórházba a Körmendi úton történt baleset helyszínéről. A sorompót, aminek a személyautó nekicsapódott néhány hete javították meg, miután egy kamion összetörte.

tovább 0

Lekanyarodó autót kikerülő KTM motorral ütközött egy Seat...

2023. június 16.

Lekanyarodó autót kikerülő KTM motorral ütközött egy Seat Szombathelyen

Még jól látszanak az aszfalton a négy nappal korábbi motorbaleset helyszíni szemléjének jelölései a 11-es Huszár úton, ahol pénteken délután is elesett egy motoros, miután főútra kanyarodó autóval ütközött.

tovább 0

Kamion oldalába hajtott Suzuki Szombathely határában, a 86-os és...

2022. június 17.

Kamion oldalába hajtott Suzuki Szombathely határában, a 86-os és 87-es főút közös szakaszán

A személyautó vezetője a bevásárlóközpontok parkolója felől hajtott volna rá a 86-os főútra. Megállt, elnézett balra és látta, hogy egy kamion érkezik a belső sávban, ezért nyugodtan megkezdte a kanyarodást. Csakhogy elnézte a sávokat, ahogyan korábban már sok másik ember és ezúttal is baleset lett a vége.

tovább 0

Kanyarodósávban előzte meg a gyalogátkelőhelynél lassító autót a...

2022. április 09.

Kanyarodósávban előzte meg a gyalogátkelőhelynél lassító autót a sietős sofőr (dashcam)

Nagyon gyakori szabálysértésről küldött olvasónk első-hátsó kamerás felvételt. A videó a gyalogosoknak is tanulságos lehet, miért kell folyamatosan figyelniük áthaladás közben.

tovább 0

Sort kikerülő, kanyarodósávba betolakodó Mercedes dashcam videón

2020. november 07.

Olvasónk Szombathelyen örökítette meg a klasszikus módszert, amivel meg lehet spórolni egy lámpaváltásnyi időt, de ezzel egy időben fel is idegesíti az érintett sofőröket a mutatvány.

tovább 0

25 métert sodródott hátrafelé az Opel - Mercedesszel ütközött...

2020. november 01.

25 métert sodródott hátrafelé az Opel - Mercedesszel ütközött Alsóújlaknál

A 8-as főúton tartott Vasvár irányába egy Mercedes SUV és eddig tisztázatlan körülmények között ütközött egy szemből érkező, balra kanyarodni szándékozó Opellel.

tovább 0

Rendőrségi videók: Buszsávban haladó autók, kanyarodósávval...

2020. szeptember 06.

Rendőrségi videók: Buszsávban haladó autók, kanyarodósávval ügyeskedő sofőrök rendőrségi felvételeken

Amíg az autópályán a leállósáv, addig egy nagyvárosban a buszsáv és az üres kanyarodósáv ad remek lehetőséget az ügyeskedésre és gyors előre jutásra. A videóban látott vezetőknek ez most nem érte meg.

tovább 0

Balra kanyarodó sávból kanyarodott jobbra a Volvo kamion - Seat...

2019. november 25.

Balra kanyarodó sávból kanyarodott jobbra a Volvo kamion - Seat hajtott árokba miatta Bükön

A szlovák rendszámú kamion vezetője Bükön eltévesztette a kereszteződést és eggyel arrébb akart korrigálni. A Petőfi Sándor utcából az Ipar utcába kamionnal nehezen tudott volna jobbra fordulni, ezért behúzódott a balra kanyarodó sávba, majd onnan kanyarodott jobbra.

tovább 0

Meghalt a jánosházi baleset két súlyos sérültje - kanyarodó...

2019. augusztus 11.

Meghalt a jánosházi baleset két súlyos sérültje - kanyarodó Toyotába hajtott egy Ford

Információnk szerint a kórházban életét vesztette a ma délután a 84-es főúton Jánosházánál történt baleset két súlyos sérültje. Mentőhelikopter szállította őket kórházba, de az életüket már nem lehetett megmenteni.

tovább 0

Életveszélyesen megsérült egy okmányok nélküli kerékpáros - keresik...

2017. október 19.

Életveszélyesen megsérült egy okmányok nélküli kerékpáros - keresik a hozzátartozókat

A 65-70 év körüli asszony a temetőbe indult, de a szombathelyi Intersparnál elgázolta egy szabálytalanul kanyarodó Suzuki. A biciklis asszony életveszélyes sérülést szenvedett és semmilyen iratot nem találtak nála, ezért a rendőrök az arra kerékpározó idősebb embereket is megkérdezték, felismerik-e a kerékpárt?