Barion Pixel

Címkéhez rendelt hírek - elsőbbség

... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ...

Opel elé hajtott egy Citroen Szombathelyen, sárgán villogó...

2022. szeptember 25.

Opel elé hajtott egy Citroen Szombathelyen, sárgán villogó jelzőlámpánál

A Rumi úton tartott a belváros irányába egy Citroen személyautó vasárnap délután. Az autót vezető nő az Állj, elsőbbségadás kötelező! tábla ellenére behajtott a Szent Flórián körút kereszteződésébe.

tovább 0

Nem adott elsőbbséget a kerékpáros - egy Suzuki ütötte el az...

2022. szeptember 13.

Nem adott elsőbbséget a kerékpáros - egy Suzuki ütötte el az asszonyt Szombathelyen

Elsőbbséget kellett volna adnom? - kérdezte a baleset után közvetlenül a földön fekvő kerékpáros, akit egy személyautó ütött el, miközben a Brutscher József utca felől áttekert a Magyar László utcán

tovább 0

Megsérült a vétlen, műszaki hibára hivatkozott az okozó - Mini elé...

2022. szeptember 10.

Megsérült a vétlen, műszaki hibára hivatkozott az okozó - Mini elé hajtott egy Audi Szombathelyen

Kiszakadt kerékkel sodródott járdára az a személyautó, amely az elsőbbségadás kötelező tábla ellenére behajtott a Szent Gellért utcába és egy érkező autó elé került. Az okozó azt mondta, hogy műszaki hiba miatt nem tudott megállni a kereszteződésben.

tovább 0

Átrepültek a kocsi felett a motorosok - Két motor ütközött...

2022. augusztus 21.

Átrepültek a kocsi felett a motorosok - Két motor ütközött Renault-val Zsira közelében

Hárman sérültek meg a szombaton délután történt közlekedési balesetben Zsira és Und között. Egy személyautó akart áthajtani a kereszteződésen, de a menetirány szerinti bal oldalról két motor érkezett.

tovább 0

Benelli robogóval ütközött egy Skoda Szombathelyen - kisebb...

2022. augusztus 17.

Benelli robogóval ütközött egy Skoda Szombathelyen - kisebb anyázások voltak a Haladás pálya melletti torlódásban

Az elsőbbségadás kötelező tábla ellenére hajtott be a Rohonci útra egy személyautó vezetője a Bartók Béla körútról és elütötte a belváros felé tartó robogót. A motoros az elsődleges adatok alapján nem sérült meg súlyosan. Néhányan anyázással vezették le a feszültségüket a sorban.

tovább 0

Suzuki oldalába tekert egy idős kerékpáros a temetőnél, Szombathelyen

2022. augusztus 09.

A temető felől kerékpározó asszony jobbra nézett, de az autó balról érkezett. A biciklisnek nagy szerencséje volt, hogy a személyautót vezető asszony balra húzta a kormányt, de így is ütköztek.

tovább 0

Áramszünetet okozott egy baleset Szombathelyen - oszlopnak ütközött...

2022. augusztus 05.

Áramszünetet okozott egy baleset Szombathelyen - oszlopnak ütközött a Dacia elé kihajtó Audi

Nem állt meg az Állj, elsőbbségadás kötelező! táblánál egy Maros utcában közlekedő sofőr és a gépjárművével a Szófia utcában haladó gépkocsi elé került. Az okozó járműve ezután villanyoszlopnak ütközött, amitől látványos szikraesőt követően elment az áram a szomszédos húsboltban. A vétlen sofőr oldala megpörkölődött, valószínűleg az oldallégzsák...

tovább 0

Teherautó hajtott Suzuki elé a 8-as főúton - az árkot választotta a...

2022. augusztus 01.

Teherautó hajtott Suzuki elé a 8-as főúton - az árkot választotta a személyautó vezetője

Jánosháza határában történt a baleset. A tehergépjármű vezetője a leamortizálódott Állj, elsőbbségadás kötelező! táblát figyelmen kívül hagyva hajtott rá a főútra, egy érkező és szabályosan közlekedő Suzuki elé.

tovább 0

A belső sávból intettek, hogy mehet - a külső sávban érkező Ford...

2022. július 18.

A belső sávból intettek, hogy mehet - a külső sávban érkező Ford elé kanyarodott Opel

Szerencsés kimenetelű, de tanulságos baleset történt egy benzinkút bejáratánál, Szombathelyen. Egy belváros felé tartó autó vezetője lemondott az elsőbbségéről a szemből érkező, balra kanyarodásra váró jármű javára, mire az be is kanyarodott. Nem kellett volna.

Hárman megsérültek Bérbaltaváron - Audi hajtott VW elé

2022. július 11.

Nem adott elsőbbséget a főúton haladó gépkocsinak egy Audi vezetője és kihajtott az érkező jármű elé. A mentők öt embert vizsgáltak meg és hármat kórházba szállítottak.

tovább 0
... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ...