Összetört BMW, mint "nagyszerű darab" a fizetős előéleti ellenőrző rendszerben
Egy olvasói levél után néztünk utána egy olyan autónak, aminek az eleje, hátulja összetört, kereke kiszakadt, a sofőrt pedig a B-oszlop eltávolításával vágták ki a tűzoltók az autóból 2018-ban. A fizetős előéleti adatok alapján nagyszerű darabnak tűnik...
A "B" oszlop kivágva, az autó jobb hátulja eltűnve, a futómű atomjaira hullva, az elejét pedig nem is láttuk a cikkben szereplő videó és képek alapján, illetve számos rejtett sérülés is keletkezhet egy ilyen mutatvány után, aminek a hatása csak jóval később jelentkezik.
Az online rendszer szerint a gépjármű jelenleg is forgalomban van. Kíváncsi vagyok, vajon kinek csúszott a boríték, aminek köszönhetően az öreg 320D újra az utakat róhatja, illetve ki lesz a "szerencsés", aki egy "svájci nem-dohányzó fogorvosnő garázsban tartott, templombajáró" BMW-jét fogja jutányos áron a magáénak mondhatni.
a, Vagy a tulajdonos egyszerűen nemtörődöm, és egy esetlegesen bekövetkező balesetben a törésteszthez képest teljesen máshogy viselkedő, guruló koporsóban teszi kockára a saját és mások életét, vagy
b, Jelen pillanatban az autó nincs használatban, de eladó...
Vajon hány olyan autó lehet Magyarországon közúti forgalomban, amit már gazdasági totálkárossá nyilvánítottak, de az ügyes szakiknak és haveroknak "hála" megmenekült a bontók komor, rozsdaszagú magányától?"
"Nagyszerű darabnak tűnik! Nem találtunk bizonyítékot arra, hogy WBAA****61 balesetet szenvedett volna."
Sajnos nem egy esetben tapasztaljuk baleseti helyszíneken, hogy egy-egy autó harmonikaként csuklik össze, szétszakad, nem nyílnak a légzsákok stb. A többségükről hamar kiderül, hogy külföldről behozott, olcsó, de "jó állapotú" kocsiként vásárolták ezeket, az pedig a tulajdonost is meglepi, hogy a légzsákok nem nyílnak egy frontális ütközésnél, aminél eltűnik az autó eleje. Az olcsó húsnak híg a leve mondás esetében a híg lé itt esetlegesen újabb út mellett felállított kis keresztet jelenthet.
Kérjük, mondja el véleményét Facebook oldalunk vonatkozó bejegyzésénél!
Gyakran ismételt kérdések...
Szeretnénk megelőzni néhány felesleges kört a hozzászólásoknál, ezért előre válaszolunk a BFK-ra (Biztosan Feltett Kérdésekre).
-Ha ez nem BMW lenne, akkor is megírnátok? Áááá, biztosan nem!
-Igen, megírnánk.
-Miért emelitek ki, hogy BMW?
-Nem emeljük ki. Tény, hogy BMW, a nevét pedig három nagybetűvel kell hivatalosan leírni.-Csak a BMW-t írjátok ki címben, mert irigyek és rosszindulatúak vagytok!
-Ugyan ezt minimális időráfordítással bárki cáfolhatja (nem a rosszindulatot és az irigységet), de akkor nézzünk néhány márkát, hányszor szerepeltek cikkeink címében az elmúlt három évben:BMW 93
Opel 128
Suzuki 127
Renault 115
Volkswagen (és VW) 132
Audi 78
Mercedes 70A listából kiderül, hogy mi a legirigyebbek és legrosszindulatúbbak a Volkswagenek vezetőivel vagyunk (42 százalékkal több cikk címében szerepeltek), de az Opelekkel sem vagyunk kibékülve. Furcsa, hogy ezen márkák vezetői még egyetlen alkalommal sem kérték ki maguknak, hogy "kiemeltük" autójuk márkáját egy-egy cikk címében és nem érezték úgy, hogy egy Volkswagen sofőrjének a hibáját megemlítve minden Volkswagen tulajt vérig sértettünk volna.
Totálkáros BMW-ből lett "nagyszerű darab" a forgalomban? - Mennyire biztonságos egy ilyen kipofozott autó?
A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá.
Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.
A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje.