Barion Pixel

Címkéhez rendelt hírek - kanyarodás

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ...

Két ráfutásos baleset egyidőben, Szombathelyen - egy Fiat autómentő...

2024. február 22.

Két ráfutásos baleset egyidőben, Szombathelyen - egy Fiat autómentő és egy VW vezetője hibázott

Egy autómentő és egy személyautó vezetője volt figyelmetlen, a két sofőr későn vette észre az előttük lassító járműveket. Személyi sérülés egyik esetben sem történt.

tovább 0

Kanyarodó Audi hajtott Fiat oldalába Szombathelyen – megsérült a...

2024. február 20.

Kanyarodó Audi hajtott Fiat oldalába Szombathelyen – megsérült a vétlen sofőr

Későn vette észre a menetirány szerinti bal oldalról érkező autót egy mellékútról balra kanyarodó gépkocsi vezetője. A vétlen próbált balra kormányozni, de az ütközést már nem tudta elkerülni és járdára ugratva állt meg.

tovább 0

Körforgalomban ütköző autók és fellökött kerékpáros Szombathelyen

2024. január 29.

Figyelmetlenség és az elsőbbség meg nem adása miatt történtek balesetek Szombathelyen, hétfőn. Ezekből most kettőről számolunk be.

tovább 0

Kidöntött az Audijával egy távközlési oszlopot, majd kocsmába...

2024. január 23.

Kidöntött az Audijával egy távközlési oszlopot, majd kocsmába sietett a sofőr Ölbőn

A személyautó a fültanúk szerint nagy sebességgel érkezett a kereszteződéshez, de egy árnyékos szakaszon jeges aszfaltra futott, majd átsodródott az úton és kidöntött egy oszlopot. A jármű vezetője azt mondta, hogy nem kell hívni a rendőröket, majd elsietett a kocsmába.

tovább 0

John Deere traktor csúszott Renault autószállító elé a 86-os...

2024. január 15.

John Deere traktor csúszott Renault autószállító elé a 86-os főúton, Szombathely határában

A főúton haladó lengyel kamionsofőr látta az alsóbbrendű útról érkező traktort és behúzódott a belső sávba, hogy a mezőgazdasági munkagép kikanyarodhasson. Az azonban megcsúszott és a kamion elé sodródott.

tovább 0

Jeges szélvédővel, vakon vezetve, emlékezetből próbált kanyarodni...

2024. január 13.

Jeges szélvédővel, vakon vezetve, emlékezetből próbált kanyarodni Citroenjével egy sofőr a 87-es főúton

Az idei tél egyik legszürreálisabb Vas vármegyei, személyi sérülés nélküli közlekedési balesete történt Lukácsházán, szombaton reggel. A tanulságos történet remélhetőleg eljut olyan sofőrökhöz, akik hasonló módon közlekednek. Videó.

tovább 0

Fák közé hajtott a kanyarodó BMW-vel ütköző, előzésben lévő...

2023. december 26.

Fák közé hajtott a kanyarodó BMW-vel ütköző, előzésben lévő Volkswagen a 87-esen, Gyöngyösfaluban

Egy út széléről elinduló, majd nem sokkal később balra kanyarodó személyautóval ütközött egy Kőszeg irányába tartó jármű. Az útról letérő gépkocsi több korhadt fát is kidöntött, miután elhajtott egy oszlop mellett.

tovább 0

Benzinkúttól induló DAF tartályautó amortizálta le egy bérelt...

2023. december 14.

Benzinkúttól induló DAF tartályautó amortizálta le egy bérelt Peugeot oldalát  a 87-esen

Három hete ugyanezen a helyen hasonló baleset történt. Ezúttal is külföldi kamion sofőrje kanyarodott volna jobbra, a 87-es főútra, de állt mellette egy személyautó.

tovább 0

Szabálytalan kerékpárost ütött el egy VW egy négysávos főúton - az...

2023. december 12.

Szabálytalan kerékpárost ütött el egy VW egy négysávos főúton - az autó teteje is összeroncsolódott

A középkorú férfi a Zanati úti körforgalom felé tekert a 2x2 sávos 86-os és 87-es főutak közös szakaszán. Az egyik bevásárlóközpont előtt a biciklis váratlanul balra húzta a kormányt és a belső sávban érkező személyautó elé került, ami elütötte.

tovább 0

KIA elé hajtott ki a Toyota Szombathely határában - ketten...

2023. december 05.

KIA elé hajtott ki a Toyota Szombathely határában - ketten megsérültek a 89-es főúton

Az osztrák határ felől érkező személyautó elé a menetirány szerinti jobb oldalról hajtott szabálytalanul egy gépkocsi. A sofőr fékezett és próbált kitérni, de már nem tudta elkerülni az ütközést.

tovább 0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ...