Barion Pixel

Címkéhez rendelt hírek - személyi

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ...

Kanyarodó Suzuki ütközött egy autót előző Yamaha robogóval...

2023. november 16.

Kanyarodó Suzuki ütközött egy autót előző Yamaha robogóval Szombathelyen - Opel oldalának futott egy lány Sárváron

A robogó az ütközés helyétől 33 méterre sodródott, a kétkerekűt vezető 18 éves fiatal megsérült. Rendőri irányítás mellett haladhatott a forgalom. Sárváron egy diáklány szaladt neki egy előtte elhaladó autó oldalának.

tovább 0

Négy sérült a vadgázolásnál - Land Rover elejéről csapódott Opel...

2023. október 23.

Négy sérült a vadgázolásnál - Land Rover elejéről csapódott Opel elé egy szarvasbika a 86-os főúton

A mentők két gyermeket és két felnőttet szállítottak kórházba. A szarvas egy kukoricásból rohant a főútra, éjszakai sötétségben, a cseh sofőrnek esélye sem volt elkerülni a balesetet. A szemből érkező furgon is irányíthatatlanná vált, a benne utazó munkások szerencséjére nem követte kamion a terepjárót.

tovább 0

Opel furgon hajtott Ford kisbusz elé Szombathelyen - mindkét sofőr...

2023. október 20.

Opel furgon hajtott Ford kisbusz elé Szombathelyen - mindkét sofőr megsérült (videó)

Az áruház parkolója felől érkező furgon lassítás nélkül hajtott be a kereszteződésbe. A menetirány szerinti bal oldalról érkező kisbusz vezetője már nem tudta elkerülni a balesetet.

tovább 0

Szarvastehén rohant egy Polestar 2 elé Csepreg és Acsád között - az...

2023. október 17.

Szarvastehén rohant egy Polestar 2 elé Csepreg és Acsád között - az autó összes légzsákja kinyílt

Az Acsád felé közlekedő személyautó elé egy szarvastehén rohant ki egy erdősávból. A sofőrnek esélye sem volt elkerülni a balesetet. A mentők kórházba szállították.

tovább 0

Kerékpársávban kocsisort kerülő Yamaha motorral ütközött Mitsubishi...

2023. október 06.

Kerékpársávban kocsisort kerülő Yamaha motorral ütközött Mitsubishi Szombathelyen

Egy autó vezetője jelezte a Haladás Sportkomplexumból érkező személyautó vezetőjének, hogy beengedi maga elé. A sofőr elindult és ütközött a menetiránya szerinti bal oldalról, kerékpár sávon érkező motorkerékpárral.

Fák közé csapódott egy Renault Vasvár közelében - megsérült a sofőr

2023. szeptember 30.

Az autó vezetője egy balra ívelő kanyar után elveszítette az uralmát a jármű irányítása felett egy olyan szakaszon, ahol nem sokkal korábban egy be nem jelentett baleset után olaj folyt az úttestre. A gépkocsi felborult és az erdő fái közé csapódott.

Megcsúszó Renault ütközött VW-nek Szombathelyen - ketten megsérültek

2023. szeptember 14.

A dombról lefelé tartó személyautó a sofőr elmondása alapján megcsúszott a vizes aszfalton és félfrontálisan ütközött a szemből érkező járművel. Ketten megsérültek.

tovább 0

Vasúti átkelőnél megálló Citroent tolt Fiatnak egy Audi Ölbőnél -...

2023. augusztus 19.

Vasúti átkelőnél megálló Citroent tolt Fiatnak egy Audi Ölbőnél - ketten megsérültek

A személyautó vezetője frissítőt ivott és a palackot tette le maga mellé. Amikor újra az útra figyelt, akkor vette észre, hogy pirosra váltott a fénysorompó és az előtte haladók megállnak. Már nem tudta elkerülni a balesetet.

Kifogott az S-kanyar a sofőrön - BMW csapódott KIÁ-ba a 86-os főúton

2023. augusztus 05.

Teljes útlezárás mellett zajlott kora reggel a műszaki mentés Rimány közelében. Nagy torlódás alakult ki, jellemzően nyaralásra induló, vagy onnan érkező családok járművei álltak a sorban.

Kerékpáros miatt megálló Seatnak ütközött egy Peugeot Szombathelyen

2023. július 04.

A vétlen sofőr megsérült a balesetben. Az okozó éppen kisorolt a külső sávba, ahonnan egy személyautó kanyarodott volna jobbra, azonban a sofőr elsőbbséget adott a kerékpársávon egyenesen haladó biciklisnek.

tovább 0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ...