Címkéhez rendelt hírek - fiatal

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Futóbiciklis kislányt sodort el egy Volkswagen Csörötneken - ittas...

2022. október 26.

Futóbiciklis kislányt sodort el egy Volkswagen Csörötneken - ittas kerékpáros ütközött biciklis lánnyal Körmenden

Súlyosan megsérült egy kislány Csörötneken, akit babakocsit toló édesanyja mellett sodort el egy személyautó. Csaknem egyidőben Körmenden egy ittas kerékpáros ütközött egy 16 éves biciklis lánnyal egy kerékpárúton.

tovább 0

Szombathelyi fiatalokat gyanúsítanak a Sziget Fesztiválon történt...

2022. augusztus 19.

Szombathelyi fiatalokat gyanúsítanak a Sziget Fesztiválon történt verekedés ügyében

Egy belga férfi súlyosan, egy osztrák pedig könnyebben megsérült egy szombathelyi fiatal ökölcsapásaitól és fejre irányuló rúgásától a Sziget Fesztiválon. A rendőrök már kihallgatták a 23 éves férfit. 24 éves társát bűnsegédi magatartással gyanúsítják.

tovább 0

Parkolókból lopták a katalizátorokat a szombathelyi fiatalok

2022. augusztus 04.

Az elmúlt hetekben ismét több autósnak okozott komoly bosszúságot a járművük katalizátorának ellopása Szombathelyen. A biciklivel közlekedő tolvajok parkolókban álló járműveket szabadítottak meg az értékes fémeket tartalmazó alkatrésztől.

tovább 0

Ezúttal sem raboltak gyereket furgonnal Vas és Zala megyéből – a...

2022. július 16.

Ezúttal sem raboltak gyereket furgonnal Vas és Zala megyéből – a követés sem biztos

Kéthavonta előkerül a rémhír, miszerint idegenek követnek gyerekeket furgonnal. Ezúttal Csényét és Sárvárt nevezték meg Vas megyéből, ahol észleltek ilyen eseteket. A valóságban azonban semmi sem bizonyítja, hogy gyerekeket követett a lassú jármű, ha volt olyan. Rossz hírünk is van: ha valaki gyereket akar rabolni, akkor azt nem ilyen feltűnően csinálja.

tovább 0

Árok fölé csapódott egy Lincoln Szombathelyen - daru emelte vissza...

2022. április 29.

Árok fölé csapódott egy Lincoln Szombathelyen - daru emelte vissza az autót az úttestre

A fiatal sofőr nem keresett kifogásokat, nem fogta rá a buszmegállóban lévő aszfaltgyűrődésre a balesetet, hanem egyértelműen a saját hibájának tudta be azt. Az elmúlt napok esőzései miatt az autóban is kisebb lett a kár.

tovább 0

Kerékpárost ütött el egy Ford kisteherautó Szombathelyen - nagy...

2022. március 25.

Kerékpárost ütött el egy Ford kisteherautó Szombathelyen - nagy torlódást okozott a baleset

A belváros irányába tartott a szombathelyi Szent Márton úton egy Ford kisteherautó pénteken délután, amikor a Szent Márton templom előtti lámpás kereszteződésnél a menetiránya szerint jobb oldalról az úttestre tekert egy kerékpáros.

tovább 0

12 év nemi erőszakért - Az utcán próbált megerőszakolni egy 16 éves...

2022. március 08.

12 év nemi erőszakért - Az utcán próbált megerőszakolni egy 16 éves lányt a többszörös visszaeső Szombathelyen

A 16 éves lányt a szombathelyi vasútállomáson nézte ki magának a többszörös visszaeső férfi és néhány utcával később elkapta a kezét, kerítéshez szorította és "szexuális cselekményt végzett" vele. A lány sikított, amire segítség érkezett. A férfi ma szexuális erőszak bűntette miatt állt bíró elé.

tovább 0

Katalizátortolvaj szombathelyi tini: 28 autó katalizátorát lopta...

2021. szeptember 21.

Katalizátortolvaj szombathelyi tini: 28 autó katalizátorát lopta el, vagy próbálta eltulajdonítani

A szombathelyi fiatalemberrel szemben összesen huszonnyolc rendbeli üzletszerűen, dolog elleni erőszakkal elkövetett lopás vétség, egy rendbeli egyedi azonosító jellel visszaélés bűntett és egy rendbeli üzletszerűen elkövetett sikkasztás vétség elkövetésének megalapozott gyanúja miatt folytattak büntetőeljárást.

tovább 0

Kisodródott és felborult egy Opel Szombathely határában - mentő...

2021. szeptember 16.

Kisodródott és felborult egy Opel Szombathely határában - mentő vitte el a fiatal sofőrt

Egy balra ívelő kanyar után, eddig tisztázatlan okból tért át a szemközti sávba egy Opel személyautó. A járművet vezető fiatal lány hirtelen kormánymozdulattal próbált visszatérni a sávjába.

tovább 0

Tapogatta, csókolgatta fiatal tanítványát a magántanár

2021. szeptember 15.

A Szombathelyi Járási Ügyészség tizennegyedik életévét betöltött személlyel, hatalmi, befolyási viszonyával visszaélve elkövetett szexuális visszaélés miatt emelt vádat azzal a magántanárral szemben, aki szexuális cselekményt követett el kiskorú tanítványával szemben.